Nuoroda nukopijuota
Statinio statybos vadovas (-ė) Klaipėdoje
Statybos projektų vadovas (-ė) Klaipėdoje
Statybos darbų vadovas (-ė) Klaipėdoje
Elektros inžinerinių sistemų inžinierius – sąmatininkas (-ė)
Projekto inžinierinės dalies (elektros) savikainos projektų vadovas
Projektų direktorius (-ė) Vilniuje
Statinio statybos vadovas (-ė) Lazdijuose
Garantinio aptarnavimo inžinierius (-ė)
Dalyvavome dirbtinio intelekto konferencijoje
Įmonė

Dalyvavome dirbtinio intelekto konferencijoje

Mūsų komandos nariai, praėjusios savaitės pabaigoje, dalyvavo Vilniuje vykusioje dirbtinio intelekto (DI) konferencijoje – „Enterprise AI & Tech 2024“. Kolegos gilino žinias, kaip įtraukti dirbtinį intelektą į strategijas bei kokie DI sprendimai vis dažniau naudojami skirtinguose sektoriuose.

Mūsų komandos nariai, praėjusios savaitės pabaigoje, dalyvavo Vilniuje vykusioje dirbtinio intelekto (DI) konferencijoje – „Enterprise AI & Tech 2024“. Kolegos gilino žinias, kaip įtraukti dirbtinį intelektą į strategijas bei kokie DI sprendimai vis dažniau naudojami skirtinguose sektoriuose.

DI panaudojimo spektras nuolat plečiasi – tai nebėra tik klientų aptarnavimo robotams ar paveikslėlių generavimui skirtas įrankis. Ar prisijaukinsime dirbtinį intelektą ir kiek įmanoma plačiai panaudosime jį verslo pasaulyje – priklauso nuo mūsų, todėl domėtis galimybėmis yra būtina norint nuolat gerinti įmonės efektyvumą.

Visgi, DI naudojimas neturint jokio plano, strateginės vizijos bei visos organizacijos, o ne tik IT skyriaus, įsitraukimo, gali neatnešti tiek naudos, kiek galėtų, nes tinkamai neįsigilinus į ilgalaikę perspektyvą, neišnaudojamas jo potencialas.

Pasak procesų ir kokybės vadovės Irmos Pirštelienės, informacijos, tendencijų pavyzdžių ir įkvėpimo konferencijoje buvo daug, tačiau pagrindinės įžvalgos būtų tokios:

  • Sudarinėjant DI strategiją, reikia įvardinti kokio rezultato/tikslo siekiama, su kokiomis problemomis susiduriama. Taip pat svarbu žinoti kokiais duomenimis įmonė jau operuoja – jais remiantis atliekamas pokytis bei matuojama strategijos sėkmė.
  • DI padeda didinti efektyvumą, pardavimus, auginti klientų pasitenkinimą ir puikiai tinka, kai problema yra sudėtinga bei kompleksinė.
  • DI įrankiai – įmonės investicijos ir juos būtina rinktis atsižvelgiant į siekiamą tikslą. Šiuo metu, kol DI vis dar mokosi ir negali užtikrinti darbo be klaidų, jis gali būti tik asistentas, o ne stiprus darbų vykdytojas.
  • Viduje įmonėms būtina apsibrėžti DI naudojimo politiką – nusimatyti pagrindines taisykles, kada bei kokią informaciją galima talpinti į DI įrankius ir pan. 

Akivaizdu, kad dirbtinis intelektas tampa nebe iš smalsumo naudojamu, o pagelbėjančiu ir vis labiau būtinybe tampančiu įrankiu!