Naują identitetą formavo visa komanda
Dešimtmetį Lietuvoje dirbanti įmonė „Infes“ atsinaujina ir pristato naują vizualinį identitetą bei skelbia apie verslo plėtrą. Generalinis rangovas keičia ne tik vaizdinį pristatymą, bet pristato naują prekės ženklo pozicionavimą.
„Infes“ generalinis direktorius Arvydas Markevičius sako, kad vizualiniai pokyčiai rodo įmonės vidinės transformacijos rezultatus. Prekinio ženklo strategija ir pozicionavimas nebuvo primesti ar sukurti remiantis tuo, kaip įmonė norėtų atrodyti:
„Vizualinis identitetas gimė po gausybės strateginių sesijų, kuriose dalyvavo ir ne taip seniai prie komandos prisijungę kolegos ir tie, kurie įmonėje dirba 8-10 metų. Dabartinė vizualika atspindi mūsų dinamišką darbą bei veržlų ir ambicingą kolektyvą“.
Dirbo su geriausiais specialistais
Beveik metus trukusius pakeitimus padėjo įgyvendinti savo sričių specialistai: dizaino agentūra „Andstudio“ bei prekės ženklų strategai – „Synthesis“. Šios įmonės partneris Rapolas Ručinskas sako, kad bendradarbiavimas su „Infes“ išsiskyrė numatomo pokyčio mastu.
„Kadangi keičiasi įmonės verslo strategija ir žengiama į naujus klientų segmentus, nebeužtenka lygintis su kitomis rangos įmonėmis, reikia matyti save platesniame kontekste. Bendradarbiaudami su „Infes“ komanda, atradome naujus pozicionavimo apibrėžimus – iš įmonės vidinės kultūros ir vadovų komandos kylantį dinamiškumą ir augimo alkį bei proaktyvų, nešablonišką požiūrį į tai, kaip keisis miestas ir kaip „Infes“, imdamasi lyderystės urbanistinės plėtros temose, toliau bus to pokyčio dalimi“, – kalbėjo R. Ručinskas.
„Andstudio“ kūrybos vadovas Domas Mikšys plačiau papasakojo apie darbą su „Infes“. Jo teigimu, vizualus įmonės pokytis prasideda nuo logotipo. Iš pirmos raidės virstantis simbolis kuria unikalų logotipo sprendimą ir duoda taiklų toną viso identiteto sistemai. Grafiniu elementu tapęs besikeičiantis modulis, prisitaiko prie skirtingų priemonių ir padeda pasiekti skirtingas auditorijas:
„Dinamiškas, ryškus, ir aktyvus komunikuojant ar perteikiant darbuotojams, aiškus ir suprantamas kuriant naujas partnerystes ir tvarius verslo santykius. Visą paveikslą išpildo aiški grafikos elementų kismo sistema, kuri veikia realaus gyvenimo iššūkiuose — prisitaiko prie itin skirtingų fizinių formatų ir skaitmeninėje aplinkoje. Rezultatas šiandien jau pelnė „Infes“ komandos pritarimą, o netrukus taps neatsiejama dalimi įmonės augimo istorijoje“.
„Andstudio“ kūrybos vadovas Domas Mikšys plačiau papasakojo apie darbą su „Infes“. Jo teigimu, vizualus įmonės pokytis prasideda nuo logotipo. Iš pirmos raidės virstantis simbolis kuria unikalų logotipo sprendimą ir duoda taiklų toną viso identiteto sistemai. Grafiniu elementu tapęs besikeičiantis modulis, prisitaiko prie skirtingų priemonių ir padeda pasiekti skirtingas auditorijas:
„Dinamiškas, ryškus, ir aktyvus komunikuojant ar perteikiant darbuotojams, aiškus ir suprantamas kuriant naujas partnerystes ir tvarius verslo santykius. Visą paveikslą išpildo aiški grafikos elementų kismo sistema, kuri veikia realaus gyvenimo iššūkiuose — prisitaiko prie itin skirtingų fizinių formatų ir skaitmeninėje aplinkoje. Rezultatas šiandien jau pelnė „Infes“ komandos pritarimą, o netrukus taps neatsiejama dalimi įmonės augimo istorijoje“.
Jis pasakojo, kad naujos verslo strategijos įgyvendinimas, esamo prekės ženklo auditas ir rinkos tendencijos nurodė, kad reikia atnaujinti turimą prekės ženklą ir sukurti naujas identiteto gaires. Visiems buvo aiškus bendras tikslas, tačiau suformuoti užduotį ir pokyčio tikslus buvo komandinio proceso dalis.
„Artimas ryšys su klientu padėjo pažinti dinamišką „Infes“ komandą, suprasti kasdienius iššūkius ir galimybes. Juk svarbiausia, kad naują prekės ženklą galėtų drąsiai atstovauti patys darbuotojai, – kalbėjo D. Mikšys.
Vykdo didžiausius projektus Lietuvoje
„Infes“ iš konkurentų išsiskiria nešablonišku požiūriu į skirtingų rūšių objektus. Šiuo metu daugiau nei 30 projektų vykdanti įmonė dirba su kultūros paveldo, ryškią kultūrinę ir istorinę vertę visuomenei turinčiais objektais, taip pat objektais, kurie dar tik prisidės prie žmonių gyvenimo kokybės gerinimo ir ateities kartų ugdymo, tad kiekvienas projektas savaip išskirtinis bei įspūdingas.
Jis pasakojo, kad naujos verslo strategijos įgyvendinimas, esamo prekės ženklo auditas ir rinkos tendencijos nurodė, kad reikia atnaujinti turimą prekės ženklą ir sukurti naujas identiteto gaires. Visiems buvo aiškus bendras tikslas, tačiau suformuoti užduotį ir pokyčio tikslus buvo komandinio proceso dalis.